07 maj 2021

Hørsholm Kommune under automatisk nedlukning - BANEN ER ÅBEN

Fredag 7. maj 2021

Hørsholm Kommune under automatisk nedlukning
Hørsholm er pga. et incidenstal på 270 blevet automatisk lukket ned.

For Rungsted Golf Klub betyder det, at fra og med fredag midnat er klubhuset inkl. restauranten lukket. Der vil alene være adgang til toiletterne med indgang fra klubhusets hovedindgang.

Banen og driving rangen
Banen og driving rangen er åbne.

Undervisning
Udendørs foreningsaktiviteter er ikke omfattet af nedlukning, så både privat- og holdundervisning fortsætter som normalt.

Mellemtider
Da der ikke er adgang til touch skærmen i mellemgangen, skal den fysiske boldrende ved 1. tee benyttes under nedlukningen.

Der skal placeres en bold i boldrenden, og spilleren med den nederste bold har retten til den første ledige boldrendetid. Man SKAL være til stede i klubben, mens man har en bold i boldrenden – der kan ikke lægges en bold lørdag eller søndag morgen, der ”reserverer” den første ledige tid efter divisionsgolf.

Bekræftelse af tider
Bestilte tider bekræftes på GolfBox app´en inden spil.
Bekræftelse kan ske ved tilstedeværelse i klubben.

Greenfee
Greenfee forudbetales på mobile pay #23486 – 500 kr. for gæst med medlem og 950 kr. for gæster uden medlem.

Husk at holde afstand og undgå at forsamles i grupper.