16 marts 2023

Winemakers Dinner 21. april

UDSOLGT!!
Kom med til en helt særlig Winemakers Dinner i Rungsted Golf Klub fredag 21. april klokken 18.30

Danske Peter Work har igennem de sidste 20 år etableret sin vingård, Ampelos Cellars, som én af Californiens bedste og mest interessante.

Vi er derfor henrykte over, at han vil lægge vejen forbi os til en snak om hans vine og livet som vinbonde i USA.

Køkkenet har sammensat en 4-retters menu, som er skræddersyet til at passe sammen med Peter Works vine. Vi skal både omkring én af hans nyeste kreationer, en orangevin på Albariño, en afstikker til hans samarbejde med Alex Gambal, og så naturligvis forbi hans egne hovedværker på både Viognier, Pinot Noir og Grenache.

Det bliver en helt særlig aften, hvor vin, mad og fortællinger kommer til at gå op i en højere enhed. For det er ikke hver dag, at man på dansk kan høre fortællinger om livet som vinbonde i USA.

Pris pr. pers. er kr. 795

Vi afholder arrangementet ved minimum 30 tilmeldte - tilmelding til sarah@mad-verden.dk eller 93 94 24 21