PRØVEMEDLEM I RGK FOR BØRN OG UNGE

Begyndermedlemskab er et nyere tiltag i Rungsted Golf Klub beregnet for børn og unge, som ikke har spillet golf før - og dermed heller ikke er medlem af nogen anden klub - eller på andet grundlag allerede har et DGU-kort.

En sæson

Begyndermedlemskabet strækker sig over en sæson og giver et godt grundlag for at stifte bekendtskab med golfsporten samt lære Rungsted Golf Klub at kende. Begyndermedlemskab kan ikke forlænges udover den første sæson

Man indgår på et hold med klubbens juniorer, hvor man passer ind ift. niveau, alder og køn. Træningstidspunkt aftales ved optagelse som begyndermedlem.

Begyndermedlemskabet omfatter fællestræning, lån af golfudstyr, gratis træningsbolde på driving range samt fri benyttelse af klubhus og alle vores træningsfaciliteter, herunder vores Pitch & Putt bane.

Mulighed for tilkøb af mere træning på hold

I tilfælde af at der er plads på klubbens øvrige juniortræningshold kan begyndermedlemmer, mod særskilt betaling, tilbydes deltagelse i holdtræning sammen med klubbens øvrige juniorer.

Hvis man søger om medlemskab efter endt begyndermedlemskab giver dette ikke nogen fortrinsret til medlemskab i Rungsted Golf Klub efterfølgende. Medlemsansøgningen behandles på lige fod med alle øvrige ansøgere.

Pris

Begyndermedlemskab børn og unge op til 18 år: kr. 4.600 (inkl. frie træningsbolde hele sæsonen)

Der kræves ikke indskud for et begyndermedlemskab

Antallet af begyndermedlemmer er begrænset pr. sæson