18 marts 2020

HUSK at restauranten har lækker take away - selvom klubhuset er lukket

Ved indgangen til 2020 kunne vi næsten ikke vente med at tage hul på vores anden sæson i Rungsted Golf Klub. Vi havde mange planer klar: et udvidet frokostkort, søndagssteg til hele familien, flere grillaftner og en række sociale arrangementer til at sætte gang i sæsonen. I skuffen lå også restaurantens egen hjemmeside og vores indtog på Facebook.

I begyndelsen af marts var vores største udfordring at få håndværkerne ud af klappen efter vinterens renovering af køkken og bardisk. En ny og anden hverdag meldte sig dog hurtigt, og udfordringerne med håndværkerne synes i dag irrelevante. I dag er udfordringerne for os alle af en helt anden og mere alvorlig kaliber: spredningen af corona virus og dermed vores fælles sundhed, og når det er løst en efterfølgende økonomisk udfordring.

Dagligdagen i restauranten har ændret sig, og ændrer sig nu igen med regeringens påbud og deraf nedlukning af landets restauranter. Begrebet ’spise her eller med hjem’ er ikke længere et relevant spørgsmål. Vi skal stadig have vores daglige måltider, men vi spiser hjemme, og her står restauranten stadig klar til at levere take away – for en enkelt aften eller en måltidskasse til flere dage.

Vi værdsætter jeres støtte i form af bestilling af måltidskasser, og de af jer der kommer forbi restauranten før lukketid og afhenter dagens ret som take away. Det betyder meget for os i bestræbelserne på at køkkenet ikke ruster helt fast, og er klar til at skrue op for blusset, når den nye hverdag på et tidspunkt bliver afløst af den normale hverdag, vi alle ønsker os tilbage til.

Også tak til alle jer der følger os på Facebook. Tak for alle ’synes godt om’, ’følg’, delinger og kommentarer. Selv om restauranten er for klubbens medlemmer, er alle velkommen til at dele vores tilbud om måltidskasser og dagens ret til familie og venner – golfspillere eller ej.

Vi fortsætter med dagens retter take away samt nye måltidskasser til weekenden og næste uge. Læs mere på vores hjemmeside på nedenstående link. Til de første 50 bestillinger af måltidskasser til weekenden, lægger vi ovenikøbet et par Cannelés Bordelais til kaffen med i kassen.

Take Away hentes efter aftale på bagsiden af klubhuset.

Lad os alle efterleve ordene fra vores majestæt og statsminister: Hold afstand, men vis også sammenhold!

Jonas og Mikkel