18 marts 2020

Rungsted lukker ned - klubhus, bane og træningsfaciliteter lukkes

Kære RGK-medlem

I lyset af den seneste udvikling og udmeldinger fra myndighederne har DGU kraftigt anbefalet, at alle golfklubber lukker klubhus, træningsfaciliteter (driving range, putting green og indspilsgreen) og golfbane. DGU har i løbet af det sidste døgn udsendt tre separate meddelelser til de danske golfspillere. Meddelelserne kan læses her:

På den baggrund har Rungsted Golf Klub efter moden overvejelse besluttet, at vi må følge anbefalingen om lukning af klubhus, træningsfaciliteter og golfbane. Vi er opmærksomme på og deler den frustration, som beslutningen utvivlsomt vil fremkalde hos medlemmerne. Vi vil følge udviklingen nøje i håb om inden alt for længe at kunne åbne for spil på en bane i topform.

Vi håber på medlemmernes forståelse for situationen. Lukningen betyder, at hele Rungsted Golf Klubs anlæg indtil videre er lukket.

Vi vil naturligvis løbende holde medlemmerne orienteret.

Restauranten vil fortsat tilbyde take away - mere herom i InfoMail.

Evt. spørgsmål kan rettes til administrationen på mail: info@rungstedgolfklub.dk eller tlf. 45 86 34 44.

De bedste hilsner

Administration og Bestyrelse